Kissie Cat, what is going on with you?


För det första: Det heter "Vart får folk min msn ifrån?" och INTE "Vart får folk ifrån min msn?".

För det andra så heter det "eftertraktad", och inte "eftertracktad". Försöker du köra med music-tracks här, eller vadå? FYI, jag tror inte du har en så ljus framtid inom musikbranschen med tanke på ditt.... magnifika rykte! Med all välgörenhet och dylikt... Ehm.

För det tredje: Vadå "Så loggar jag inte vid 9 tiden!"? Tappade du din hjärna medan du skrev inlägget eller vad hände?

Jag bara undrar liksom. :)

Tips till Kissie: www.lardigstava.se

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer
Postat av: men kom igen

Nej det heter VAR får folk min msn ifrån.



Lär dig skilja på var och vart om du ska leka besserwisser.



2009-08-13 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0