Skvallerbaby

Hej allihopa!

Förlåt för min oförklarade frånvaro. Skolan har börjat och jag känner att jag bör fokusera på det (Ja, jag går i skolan :) ). Jag funderade på att sluta blogga för att inte mitt skolarbete ska påverkas, men jag kan inte hålla mig undan. Varje dag har jag tänkt på bloggen och känt fingrarna klia av skvaller-abstinens.

Så jag har beslutat för att återuppta bloggandet!

Dock så kommer det inte komma inlägg lika frekvent som innan, men när jag känner för det så kommer jag att skriva inlägg! Kolla in då och då om ni vill läsa ;)

En grej som jag tycker är fantastisk är att även om jag inte bloggat på flera dagar så har jag dagligen fått ganska många läsare! :) Massa kärlek till er trogna läsare; Jag älskar att underhålla er!

Ska knåpa på ett inlägg nu. Kolla in snart så får ni se det ;)

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0