Paow läser bloggen!

Hej allihopa!

Verkar som att Paow läser min blogg.  Roligt! :)



Både hon och en annan läsare, som ni ser ovan, skrev att Kissies mamma är polack, och jag har även hört det från andra vrår... Så jag tror Kissie nog är halvpolack. Det skulle förklara en hel del och dessutom har hon faktiskt inte sådär jättetypiskt svenskt utseende. Om det stämmer så förstår jag inte varför hon inte vågar stå för det. But then again, hon är ju patetisk på många sätt så det kanske är ett av hennes patetiska beteenden? ;)

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer
Postat av: Victoria Beckham

Men det är ju fake x) så brukar mina vänner göra mot typ alla, och de läser din blogg. Ledsen att behöva säga det, men det finns folk som jävlas



Puss Victoria Backham

2009-08-19 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0