Kissie´s hobby: camsex!

Yes yes! du hörde rätt! Kissie is into camsex och hon är inte på latsidan när det gäller det heller! Källan till detta är Kissies egna broder!

Jag citerar från hans blogg:

Nu har jag låtit er vänta i ett litet tag. Jo, det rätt svaret var det sista med camsexet. Jag antar jag borde förklara lite nogrannare: jo, som ni säkert vet så brukar Alexandra ibland for kicks sitta inne på PA och kolla på folk och lägga upp dom på bloggen. Men förr så var hon istället inne på snyggast.se inne på chatten och la till folk på msn för att senare få folk att visa random kropps delar (snoppen bland annat). Jag har sett när hon har gjort det här men jag har också knallat in när hon har gjort det då och då, men jag kan ju faktiskt aldrig veta utifall hon tänkte visa något tillbax, inte för att jag tror det, men man vet aldrig...


Caught ya, kitty cat ;)

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0