Kissie Polack?

Hej bloggen!

Folk har snackat hit och dit kring huruvida Kissie är polack eller svensk.

För det första, förstår inte varför hon skulle ljuga om en sådan sak? Tvärtom så skulle det ju bara få henne att sticka ut mer bland fjortisbloggarna genom att ha en annan etnisk bakgrund.

För det andra så har hon aldrig i sin blogg sagt att hon är från Polen.

För det tredje: De som säger att hon är polak är hennes "fiender" och försöker få henne att framstå som svag för att hon inte vågar medge det och stå för hennes etniska bakgrund.

För det fjärde: Bara för att hon har släkt som bor där innebär det ju inte att hon automatiskt får polska rötter.






Så för mig verkar det som att det är falskt! Det hade ju varit roligare om jag sa som alla andra att hon är polsk och inte vågar stå för det, men jag vill ju ha fram sanningen!

EDIT: Jag har hört från många håll (bl.a. kommenterade Paow och en till läsare) att Kissies mamma är polack. Och ju mer jag tänker efter desto mindre svårt blir det att tro att Kissie skulle ljuga om en sådan sak. Hon ljuger ju sjuukt mycket! Inte undra på att hennes näsa är så stor (Pinocchio).

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer
Postat av: josefin

Kissies mamma är polsk.

2009-08-18 @ 18:21:50
Postat av: PAULINA DANIELSSON

Jah, så det är därför alexandras mamma bryter när hon snacakr svenska ?

2009-08-19 @ 06:35:21
URL: http://paow.se
Postat av: Anonym

Kissies mamma är polsk. Hon har tllochmed skrivit det i en kommentar på ett inlägg i en gammal blogg: http://carolinhes.blogspot.com/2008/12/tisdag-fan-ox.html

2009-08-20 @ 10:17:46
Postat av: Anonym

http://nbitchie.blogg.se/2009/august/min-mamma-som-ar-polsk.html

2009-08-20 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0