Kenza

Tjena bloggen!

Nu tänkte jag snacka lite grann om Kenza!

Jag tycker hon är en grym, framgångsrik tjej som följer sina drömmar och njuter av livet fullt ut! En väldigt bra förebild! Hon har ett gott hjärta och står med båda fötterna på jorden trots att hon tjänar snuskigt mycket pengar på sin blogg varje månad! Jag skulle verkligen inte banga på en utekväll med Kenza - hon verkar hur rolig som helst!

Självklart har hon sina flaws också, men syftet med mitt inlägg var att hylla henne, inte dissa henne!

Hon är en bra tjej och förtjänar framgången! Det är mycket mer än man någonsin kan säga om exempelvis Kissie.


She's stunning!

Vad tycker du om Kenza? Håller du med mig eller tycker du att hon är raka motsatsen till det jag skrev?

xoxo, Skvallerbaby

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker Kenza är helt underbar, en skön tjej som tar för sig :) You go girl!

2009-08-12 @ 11:45:03
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: bea

Kenza uppdaterar aldrig och är bara ute och festar det är faktiskt inte kul att läsa om, hon var bra förut med det har gått neråt ^^

2009-08-12 @ 17:01:13
URL: http://galetmycketbea.blogg.se/
Postat av: freja

Ja en härlig och snygg tjej =) och som sagt med båda fötterna på jorden

2009-08-14 @ 01:28:04
URL: http://frenena.blogg.se/
Postat av: Linda

kenza festar bara hela tiden, tycker inte det är en förebild. Kissies blogg är roligare, go Kissie!!

2009-08-18 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0